Paleo dla wytrzymałościowców

Paleo dla wytrzymałościowców

Kojarzy nam się przede wszystkim z crossfittem i treningami funkcjonalnymi, znajduje zastosowanie w sportach walki i interwałach siłowych oraz osób niezwiązanych ze sportem.

Co z dietą paleo u wytrzymałościowców?

TAK czy zdecydowane NIE?

Dieta paleolityczna dla sportowców [kliknij aby powiększyć]
Dieta paleolityczna dla sportowców
[kliknij aby powiększyć]
Dieta paleolityczna dla sportowców
Czytaj więcej o paleo i mitach z nią związanych tutaj.

[spacer color=”264C84″ icon=”fa-square-o”]

Artykuł napisany został dla specjalistycznego magazynu dla triathlonistów, z którym mam przyjemność współpracować – TriTour Magazine (najnowszy numer już wkrótce do zakupienia w sklepach endushop.pl).

Lubisz to? Podziel sie z innymi:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

Related Posts

Posiłki potreningowe – przepisy

Posiłki potreningowe – przepisy

Jesteś biegaczem? Trenujesz wytrzymałościowo / eksplozywnie / interwałowo? Zapomnij o tym, że po treningu liczy się „tylko białko”. Jeśli chcesz się właściwie regenerować to węglowodany muszą wieść prym, zwłaszcza w pierwszym posiłku po treningu. Decyduje o tym prosty mechanizm – glikogen, czyli węglowodany upakowane w […]

Zimny ryż ma 2 razy mniej kalorii – 100% technika korzystania ze skrobi opornej?

Zimny ryż ma 2 razy mniej kalorii – 100% technika korzystania ze skrobi opornej?

To nie tytułowa ściema! Ugotowany ryż, zostawiony na noc w lodówce może mieć mniej o 50, a nawet do 60% kalorii niż świeżo ugotowany*. To, co tutaj jest jednak składnikiem kluczowym to olej kokosowy w ilości niewielkiej – około 3g na 100g ryżu. Luzik, nie […]



3 thoughts on “Paleo dla wytrzymałościowców”

  • Pani Doroto. Jestem wytrzymałościowcem i chodzą za mną takie sprawy:
    Staram się unikać tych całych zbóż, no ale czasem mam po prostu ochotę na jakiś makaron, siłą rzeczy – nie zginę. Wiadomo, że lepszy będzie taki z bio zboża (w zasadzie zboża bio różnią się tylko tym, że nie są pryskane?), ale nurtuje mnie pytanie: czy lepszy będzie z mąki białej, oczyszczonej (durum/zwykła?), czy pełnoziarnisty?

  • Witam. Ja widzę tutaj jeden duży problem, że trzeba uwzględnić pochodzenie żywności a np. takie mięso, to nie jak kiedyś, że babcia miała kurnik tylko „walone” hormonami kurczaki rosnące w 2 tyg. Oczywiście wszystko jest teraz nienaturalne, ale takie małe spostrzeżenie. Pozdrawiam

    • Jasssne, to podstawa paleo i to jeden z głównych ukłonów w stronę jego najlepszej odmiany…:) wkrótce o tym napiszę, zapraszam. :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *