Zjadłam słodycze – będę gruba

Zjadłam słodycze – będę gruba

Zajeżdżasz się na treningach? Dieta jest perfekcyjna, albo przynajmniej dążysz do tego, by nie ugiąć się i nie zjeść grama cukru (zwłaszcza jak ktoś patrzy!)?

Przeraża mnie „kultura odchudzania”, która nas otacza. Bardzo, bardzo nie lubię nakręcania na chudnięcie, stylówki „fit-lifestylu” i wszędobylskich memów, hasełek „motywacyjnych” – nie do zdrowego podejścia, tylko do walki ze swoim ciałem – np.: „zabij się na treningu dla sukcesu” ;)


Kochani, nie liczcie kalorii co do grama, nie myślcie o tym, że ogórek + pomidor to zło wcielone, a na treningi chodźcie z miłością do swojego organizmu.

 

Nie po to to wszystko, żeby ze sobą walczyć – a po to, by dbać o siebie.

Nikogo nie namawiam i zawsze stawiam na zdrowsze rozwiązania(np. daktyle). Kiedyś było to dla mnie albo czarne albo białe – albo sztywno trzymałam się swoich założeń dietetycznych, albo miałam okres jedzenia „wszystkiego”.
Czasami (raz na 2-3 tygodnie) ZDARZA MI SIĘ zjeść coś uważanego za syf (głównie czekolady po oddawaniu krwi!), ale wiecie – małe dawki toksyn hartują organizm. ;)

A tak poważnie – nie ma tragedii, wszystko w równowadze, jeśli na co dzień o siebie dbacie. 

Czytaj tutaj o tym, co jest najważniejsze, jak mieć piękne ciało i przy tym jak nie zwariować.

Lubisz to? Podziel sie z innymi:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

Related Posts

Posiłki potreningowe – przepisy

Posiłki potreningowe – przepisy

Jesteś biegaczem? Trenujesz wytrzymałościowo / eksplozywnie / interwałowo? Zapomnij o tym, że po treningu liczy się „tylko białko”. Jeśli chcesz się właściwie regenerować to węglowodany muszą wieść prym, zwłaszcza w pierwszym posiłku po treningu. Decyduje o tym prosty mechanizm – glikogen, czyli węglowodany upakowane w […]

Żywienie okołotreningowe

Żywienie okołotreningowe

Każda dyscyplina sportowa rządzi się swoimi prawami, które przede wszystkim odnoszą się do jej zasad, ale tym, do czego kolejno powinniśmy przywiązywać uwagę to odżywianie, zwłaszcza okołotreningowe. Dieta biegacza, kolarza czy triathlonisty tak, jak każdego innego sportowca, nigdy nie powinna być mylona z dietą „tradycyjną”. […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *