Dieta wysokotłuszczowa – trzymaj nerwy na wodzy, zmniejszaj kortyzol i poznaj jej wady.

Post jest kontynuacją tego dotyczącego zalet diety o wysokiej podaży tłuszczu – nadrabiaj tutaj. Temat na czasie, bo kolejne trendy

Domowe wegańskie i paleo lody low-carb

Dzisiaj krótko i w klimacie letnim – LODY! :) :) :)Przepis na regeneracyjne lody bananowe z żółtkami już dobrze znacie.

Olej kokosowy – niecodzienna metoda wzmocnienia organizmu

O oleju kokosowym i jego właściwościach słyszał już chyba każdy – także na diecie sportowca czytaliście już o nim dwukrotnie.

Śniadanie przed treningiem – węglowodany i przepisy

Trening o 8:00.   Wstajesz o 6:00, żeby zdążyć coś zjeść, zdążyć to strawić i ogarnąć się przed wyjściem.Przygotowujesz posiłek

Zoodles, czyli pasta /makaron/ z cukinii

To danie jest ostatnio moim hitem! Nie mogę wyjść z podziwu jak łatwo jest zrobić spaghetti z warzyw i nie

FireProof Coffee – kawa dla sportowców

Potrzebujesz nowej inspiracji kawowo-śniadaniowej? Nadjeżdża bezglutenowa, wegańska i wciąż PALEO – FireProof Coffee!!! :) Kawowa alternatywa dla wszystkich, którzy wolą węgle

Jak łączyć produkty?

Jak łączyć produkty? Świetny i bardzo rozległy temat. Dzisiaj rozważę przykładowe połączenia poszczególnych produktów i mam nadzieję rozwieję niektóre wątpliwości. Pierwszą

Projekt “Paleo dla Jelit” – sposób na wzdęcia / zaparcia i ile białka na paleo?

Witam Cię w kolejnym – już 5-tym – tygodniu Projektu “Paleo dla Jelit”!   /tekst jest częścią newslettera przygotowanego dla grupy

Ashwagandha

Ta niepozorna roślinka ma naprawdę ciekawe spektrum działania – już sam fakt, że należy do tak zwanych “adaptogenów” i zakorzeniona

Legalne ciasto z jabłkami

Jeśli kiedykolwiek zawiodły was „dietetyczne” wypieki to mam coś dla was! To nie dość, że nie ma cukru, tłuszczy trans,

Redukcja konkretnych partii – Jak schudnąć “z pupy i klaty”? – cz.3

Tkanka tłuszczowa rozmieszczona w różnych partiach ciała może wskazywać na zwiększona supresję wybranych hormonów. W poprzednim poście pisałam o tym,

3 mity i 3 wskazówki na temat żywienia i sportu 2016!

Trafiłam ostatnio na fajny temat, który natchnął mnie do napisania tego posta. Ciekawe, że w ostatnich latach w dietetyce dzieje

Książka, która przyniosła zmiany – 1 cz.

Zgodnie z pomysłem, który ostatnio podrzuciłam na FB, zaczynam nieśmiało cykl Książka, która przyniosła zmiany związany z ciekawymi <mniej i bardziej> pozycjami,

Redukcja konkretnych partii – Jak schudnąć “z brzucha/ud”? – cz.2

Tkanka tłuszczowa rozmieszczona w różnych partiach ciała może wskazywać na zwiększona supresję wybranych hormonów. W poprzednim poście pisałamo tym, że

Ciastka “bezwszystkiego” z kaszy jaglanej

Auć, to jest jeden z lepszych i prostszych przepisów na ciastka. I pewnie jeden z najsmaczniejszych. <3 Dzisiaj wersja ‘piernikowa’

Wcześniejsze wpisy
Archiwum 2014